[DC] Asia Nine



2014.8.20

Asian food after museum

We finished our Smithsonian museum tour and were hungry for some Asian food. I thought that there will be some nice restaurants in that area, but it turned out that we don't have many options. However, this one was quite good choice because you can enjoy various dishes from various countries such as Vietnamese, Thai, Chinese, and even sushi.

생각보다 박물관 주변에 먹을 곳이 많지 않았다. 게다가 미국 여행에 지쳤는지 일행들이 동양 음식을 원해서 선택이 더 어려웠다. 거의 유일한 선택지로 Asian Nine을 향했는데 생각보다 다양한 메뉴(초밥도 있다)를 깔끔하게 제공하고 있었다. 일단 너무 배고파서 메뉴 찍을 시간도 없었음.

배고프면 돌진한다

그런데 맥주 메뉴는 찍었다?
특이하게 하와이 맥주가 있어서 시켜봤다.
그리고 맥주는 안찍었다?
왠지 열대과일 향이 나는 듯 했음





D.C. (2014) 목록으로

댓글

이 블로그의 인기 게시물

[역삼] 창고43 강남점 ★★★★

[방배] 실내포차(방배버들골이야기) ★★★★

(장충) 아시아 ★★★★★